فروش لوله پلی اتیلن در ایران

عنوان : نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن در ایران

 

مقدمه :

لوله های پلی اتیلن لوله هایی هستند که ار مواد پلی اتیلنی شاخته می شوند . این نوع لوله ها به دلیل ویژگی های خاصی که دارند , در بسیاری از صنایع استفاده می شوند .

 

ویژگی لوله های پلی اتیلن :

مقاومت در برابر ضربه، وزن نسبتا کم، اتصال راحت، انعطاف پذیری بالا از ویژگی های لوله های پلی اتیلن ما در مجموعه ما در ایران است. مدت زیادی است که لوله های پلی اتیلن جایگزین لوله های دیگر شده است.

پلی اتیلن در گریدهای مختلفی موجود است و هر یک از این نوع مواد پلی اتیلن برای کاربردهای متفاوتی استفاده می شود. در بازار ایران در محدوده های مختلف فشار تولید می شوند و خریداران می توانند بر اساس نیاز خود خرید کنند.

ویژگی لوله های پلی اتیلن :

به ظور کلی لوله های پلی اتیلن به دلیل مقاومت ,  انعطاف پذیری و ضد خوردگی در بسیاری از صنایع به عنوان یه راه حل مناسب در انتقال مواد و سیالات استفاده می شوند.

لوله های پلی اتیلن بر اساس استاندارد INSO 14427-2 در ایران تولید می شوند. لوله پلی اتیلن PE100, PE80, PE63 با سایزهای 2 اینچ تا 40 اینچ متغیر است , این لوله ها معمولا 12 متر طول و 50 سال دوام دارند.

 

کاربرد لوله های پلی اتیلن :

لوله پلی اتیلن اغلب به عنوان لوله انتخابی برای مهندسی شهری استفاده می شود که بیشتر در موارد زیر استفاده می شود: تامین آب شهری، صنعت تصفیه فاضلاب. از آنجایی که لوله پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر عایق و مقاومت فشار قوی خود دارد، می توان از آن به عنوان رزوه برق نیز استفاده کرد.

کاربرد لوله های پلی اتیلن :

 

با افتخار ما نمایندگی فروش و صادرکننده لوله پلی اتیلن از ایران به کشورهای مرزی ایران از جمله عراق، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، ترکمنستان، امارات و… هستیم .

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما