نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن جهاد زمزم

عنوان : نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن جهاد زمزم

 

مقدمه :

 

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن جهاد زمزم مجموعه کاملی از لوله های پلی اتیلن (HDPE) و اتصالات پلی اتیلن با کاربردهای مختلف و با استفاده از آخرین تکنولوژی و تجهیزات اروپا را به بازار عرضه می کند.

امروزه لوله و اتصالات پلی اتیلن به دلیل کیفیت بالا و قابلیت اطمینان بالا، بارگیری، انتقال و نصب آسان به دلیل وزن نسبتا کم، بهترین انتخاب در پروژه های مختلف می باشند. این محصولات همچنین دارای قابلیت خمش بالا و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار در محیط با دمای پایین هستند.

 

 

خواص و مزایای لوله های پلی اتیلن:

 

1.وزن کم:

لوله ها و اتصالات پلی اتیلن وزن کمتری نسبت به سایر انواع لوله های فولادی یا بتنی دارند که حمل و نقل، بارگیری یا نصب آنها را ساده میکند .

 

2.مقاوم در برابر ضربه:

مقاومت بالای لوله های پلی اتیلن در برابر ضربه، نیاز به اعمال فشار بالا یا خرید تجهیزات ضد ضربه را برطرف می کند. این ویژگی هزینه های جاری و ضایعات اجرا را کاهش می دهد و عملکرد را تسهیل می کند. همه اینها دلایل مثبتی برای جایگزینی لوله ها و اتصالات پلی اتیلن با لوله های بتنی هستند.

 

مقاومت بالا در برابر فرسایش:

 

مقایسه بین پلی اتیلن و سایر مواد نشان داده است که لوله ها و اتصالات ساخته شده از پلی اتیلن در برابر فرسایش بسیار مقاوم هستند که آنها را به گزینه ای عالی برای انتقال سیالات با مواد جامد غیر محلول تبدیل می کند، به علاوه به دلیل صلبیت زیاد آنها از آسیب جوندگان در امان هستند. سطح

 

مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی:

یکی از مزایای مطلوب برای لوله های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن این است که تحت تأثیر محیط های شیمیایی اسیدی و بازی قرار نمی گیرند.

 

 

اتصال آسان:

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن جهاد زمزم این محصول را به دو شکل کلاف و شاخه تولید و به بازار ارسال می کند . لوله های کویل پلی اتیلن که منجر به صرفه جویی در هزینه می شوند در اندازه های مختلف به شرح زیر موجود می باشند.

شاخه های لوله پلی اتیلن را می توان به روش های مختلف به یکدیگر متصل کرد. نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن جهاد زمزم طیف گسترده ای از اتصالات را ارائه می دهد که به راحتی اجرا می شود و شبکه حرفه ای خط لوله را پوشش می دهد.

 

نتیجه گیری :

 

آزمایشگاه ما یک واحد مستقل با تجهیزات و دستگاه های اندازه گیری پیشرفته است. در آنجا ما می توانیم به طور مداوم کل ورودی ها و خروجی های خود را مطابق با استانداردهای قابل قبول کنترل کنیم تا از برتری محصولات مداوم به عنوان یک مرجع قابل اعتماد اطمینان حاصل کنیم.از آنجایی که دیواره داخلی لوله ها و اتصالات پلی اتیلن صاف با زبری بسیار کم است، بنابراین سیالات می توانند جریان سریعی در داخل آنها داشته باشند.ما در نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن جهاد زمزم محصولاتی با راندمان زبری 0.007 تولید میکنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما